dimarts, 16 de juny de 2009

Revistes Cavall Fort i Tatano

















7 comentaris:

  1. M'encanta l'abecedari... fan total!!! Jo en vull per la meva habitació!!! Felicitats, tots són molt xulos! Laia

    ResponElimina
  2. Fan-tàstic!! Com sempre amb l'alegria que la teva feina em trasmet.
    Felicitats.

    ResponElimina
  3. Vaja, moltes gràcies. És molt estimulant saber que un servidor agrada a adults fets i drets... per què ets un adult fet i dret, oi? Com que pel perfil no t'identifico...

    ResponElimina
  4. jajaja!! adult, en procés, Fet, crec que queden 5 minut de forn, i Dret, segons la posició...
    He rigut molt avui al dinar.
    MErcis i m'agradaria repetir...
    :)

    Fins aviat

    ResponElimina
  5. Avui m'han regalat el conte de Sant Jordi! Felicitats per la teva feina, m'agrada molt el que fas ;-)

    Salut!

    Pol

    ResponElimina
  6. Ostres, moriré d'empatx d'ego... Moltes gràcies. Quin Sant Jordi et van regalar, per cert? El desplegable amb text meu i Il·lustracions de la Mercè Canals o el d'ella com a autora i il·lustracions meves?
    Ah, i perdona el retard imperdonable en la resposta. feia molt de temps que m'havia oblidat que tenia un blog per cuidar i mantenir... en aquestes coses sóc simplement desastrós.

    ResponElimina